Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

       

Kontakty

Waterfilter s.r.o.
ing. Stanislav Vacík
Za Zastávkou 373, 10900 Praha 10
tel: +420 725 527 439
info@harsoft.cz

Novinky

arr3Listovní a balíkové zásilky, odběr zbožíTyto prosíme zasílejte na adresu Waterfilter s.r.o., Za Zastávkou 373, 10900 Praha 10. Zde lze také...

Nejprodávanější

Anketa

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc Velice moc 40% Strašně moc Strašně moc 30% Nemnoho Nemnoho 15% Vůbec Vůbec 15%

Jak nakupovat » Platba, doprava, poštovné
Platba, doprava, poštovné

Platba za zboží

Za objednané zboží lze zaplatit následujícími způsoby:

  1. dobírkou, pak je na faktuře uvedená cena i s poštovným, případně balným

  2. bankovním převodem na účet prodejce. Bankovní spojení a další údaje pro platbu (variabilní symbol, termíny splatnosti) jsou vždy uvedeny na faktuře. Pokud nedojde k úhradě fakturované částky v termínu splatnosti, budeme nuceni objednávku stornovat.

  3. při osobním odběru zákazníkem je fakturována pouze cena za zboží

Aktuální nabídka možností platby je zobrazena v průběhu sestavování objednávky.


Dopravní podmínky, poštovné

Objednané zboží zasíláme koncovému zákazníkovi následujícími způsoby:

1) Českou poštou, dobírkou (maximální hmotnost zásilky 5kg)

110,- Kč (platí pro ČR)

 

2) Expresní balíkovou službou DPD, PPL

Zásilky do hmotnosti 50 kg, s pojištěním, na dobírku. V případě uhrazení fakturované částky předem sleva 50,- Kč z ceny zásilky.

hmotnost v kg do 10 do 20 do 30 do 40 do 50
poštovné pro ČR, včetně DPH 250 260 330 500 590

 

 

 

3) Prodejcem za předem dohodnutých podmínek a místa určení

- u zboží do 100 kg  8,- Kč/km

- pro ostatní dle konkrétní situace


4) Osobní odběr zboží kupujícím (v místě sídla prodejce – Praha, případně dle dohody)

Při akcích většího rozsahu, dodání nestandardních produktů apod. lze dohodnout i jiný způsob dopravy.

Zboží je ve všech případech zabaleno tak, aby nedošlo k jeho porušení. Doporučujeme kupujícímu, aby při převzetí řádně zkontroloval obsah zásilky a ujistil se, že nedošlo k porušení obalu nebo obsahu.


Poznámky k dopravě:

Česká pošta

Obchodní balík České pošty - expresní balíková služba České pošty

Česká pošta dodá Obchodní balík nejpozději následující pracovní den po dni expedice (o expedici Vás informujeme e-mailem) na libovolnou adresu po celé ČR (domů či do zaměstnání).

Další informace k doručení Českou poštou

Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky "Výzvu o uložení zásilky" na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).

Úložní doba Obchodního balíku na České poště je 7 dní!!

V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovudoručení.


PPL, DPD

Výhody DPD: standardní lhůta doručení do druhého dne po celé ČR, až 3 pokusy o doručení zásilky, online sledování zásilky, sběrný balík nebo například služba Výměnná zásilka v případě výměny reklamovaného zboží za nové.